Mlsejte zdravě a hravě

Každý, kdo se snaží udržet si štíhlou linii, se bojí toho věčného strašáku – zobání dobrot u televize. Zdají se naprosto neškodné, ale takové oříšky, brambůrky, popcorn, tyčinky, chlebíčky, jednohubky či jiné, dokážou v našem těle nadělat pořádnou paseku. Navíc, když se kombinují s alkoholem, je to ještě o dost horší!
Je vůbec možné tyto pochutiny něčím nahradit? Nemusíte se těchto dobrůtek přeci na dobro vzdát, jen je potřeba vědět, jak https://www.svethardware.cz/intel-ice-lake-jak-pokracuje-vyvoj-druhe-10nm-generace/44610 https://www.svethardware.cz/intel-ice-lake-jak-pokracuje-vyvoj-druhe-10nm-generace/44610 je můžete vyměnit za zdravé mlsání, které si můžete bez výčitek dovolit.
nachos se zeleninou
Brambůrky trochu jinak
–          Jejich zdravější variantu si můžete připravit sami doma – a to mnohem zdravěji a chutněji! Nevěříte?
 
–          Obyčejné brambory stačí nakrájet na tenké plátky, rozložit na plech a zakapat olivovým olejem a už jen vložit do trouby na 200 stupňů a pak jen obrátit. A zdravá pochoutka je na světě!
arašídy a tyčinky
Popcorn
–          I tuhle oblíbenou pochoutku, která se nejčastěji mlsá v kině, si můžete připravit svépomocí. Postup je prakticky obdobný, jak u brambůrků. Upečte si skvělý popcorn z cizrny.
 
–          Vložte na plech, pečte zhruba na 180 stupňů a občas promíchejte. Nechte ji propékat cca 45 minut a okořeňte dle vlastní chuti.

Domáci dip
–          Tahle zdravá varianta je vhodná i pro děti. Rádi si namáčíte nachos či brambůrky do pikantní salsa omáčky, ale bojíte se poté o svá kila? Připravte si doma zdravější variantu, kterou můžete mlsat bez jakýchkoli obav. Stačí rozmixovat Vámi oblíbený druh zeleniny – např. papriku či okurek, do nízkotučného jogurtu, zakápnout citronem a olivovým olejem, dochutit pepřem a solí a můžete si začít namáčet. Navíc kupované omáčky bývají častokrát dost drahé, tahle varianta Vám nezatíží peněženku.
 pringles brambůrky
Nicméně, tučné pochoutky je možné nahradit také ovocem či zeleninou. Třeba k vínu je vhodné pojídat olivya či jahody, nebo jen tak si nakrájet jablko, pomeranč, ananas či jiné.

Mlsejte zdravě a hravě
Ohodnoťte příspěvek