Mlsejte zdravě a hravě

Každý, kdo se snaží udržet si štíhlou linii, se bojí toho věčného strašáku – zobání dobrot u televize. Zdají se naprosto neškodné, ale takové oříšky, brambůrky, popcorn, tyčinky, chlebíčky, jednohubky či jiné, dokážou v našem těle nadělat pořádnou paseku. Navíc, když se kombinují s alkoholem, je to ještě o dost horší!
Je vůbec možné tyto pochutiny něčím nahradit? Nemusíte se těchto dobrůtek přeci na dobro vzdát, jen je potřeba vědět, jak je můžete vyměnit za zdravé mlsání, které si můžete bez výčitek dovolit.
nachos se zeleninou
Brambůrky trochu jinak
–          Jejich zdravější variantu si můžete připravit sami doma – a to mnohem zdravěji a chutněji! Nevěříte?
 
–          Obyčejné brambory stačí nakrájet na tenké plátky, rozložit na plech a zakapat olivovým olejem a už jen vložit do trouby na 200 stupňů a pak jen obrátit. A zdravá pochoutka je na světě!
arašídy a tyčinky
Popcorn
–          I tuhle oblíbenou pochoutku, která se nejčastěji mlsá v kině, si můžete připravit svépomocí. Postup je prakticky obdobný, jak u brambůrků. Upečte si skvělý popcorn z cizrny.
 
–          Vložte na plech, pečte zhruba na 180 stupňů a občas promíchejte. Nechte ji propékat cca 45 minut a okořeňte dle vlastní chuti.

Domáci dip
–          Tahle zdravá varianta je vhodná i pro děti. Rádi si namáčíte nachos či brambůrky do pikantní salsa omáčky, ale bojíte se poté o svá kila? Připravte si doma zdravější variantu, kterou můžete mlsat bez jakýchkoli obav. Stačí rozmixovat Vámi oblíbený druh zeleniny – např. papriku či okurek, do nízkotučného jogurtu, zakápnout citronem a olivovým olejem, dochutit pepřem a solí a můžete si začít namáčet. Navíc kupované omáčky bývají častokrát dost drahé, tahle varianta Vám nezatíží peněženku.
 pringles brambůrky
Nicméně, tučné pochoutky je možné nahradit také ovocem či zeleninou. Třeba k vínu je vhodné pojídat olivy či jahody, nebo jen tak si nakrájet jablko, pomeranč, ananas či jiné.

Mlsejte zdravě a hravě
Ohodnoťte příspěvek